Oldalak

2014. október 27., hétfő

2. rész

Megérkeztem a második résszel! Ez a rész nagyon rövid lett, de majd a következő hosszabb lesz. Jó olvasást mindenkinek:))
Sissy

  Egy egész nagy család lakott alattunk: a két szülő, egy 15 éves fiú, Kevin, és húga Anna. Nagyon aranyosak voltak. Főleg a 4 éves Anna. Miután megismerkedtünk egymással, lementünk ebédelni, ami a Balaton partján volt. Nagyon szép volt a kilátás. Amikor már kicsodáltuk magunkat, leültünk rendelni. Én kértem egy halászlét, anyukám egy salátát, apa pedig egy krumplipürét natúr csirkével.
  Ebéd után visszamentünk a szállásra, és következett a szabad foglalkozás. A szüleim a szobába mentek aludni, én pedig kiültem a kertbe. Épp a fül hallgatómat tettem volna be, amikor Kevin leült mellém. Vagyis csak majdnem.
- Szabad?- kérdezte.
- Persze nyugodtan.- vettem ki a fül hallgatómat.
- Melyik gimibe fogsz járni?
- Az egyik angol suliba. Te?
- Tesi suli.
- Az jó. Mit sportolsz?
- Én kosarazok és úszok, de versenyszerűen csak kosarazok. Te?
- Én táncolok és karatézok.
- Wow! Az nem semmi.
- Igen ezt már hallottam.
Elég jól elbeszélgettünk, nagyon kedves srác. Az idő is nagyon gyorsan telt, mert amikor épp a filmekről beszélgettünk, kijöttek a szülők.
  Együtt lementünk a sétányra fagyizni. Itt még szebb volt a látvány.


Az esti kilátás jobb volt mint gondoltam. Ahogy a lámpák megvilágították az épületeket, a virágokat, és az embereket minden különbözött a nappaltól. Azt is észrevettem, hogy este sokkal több a látogató mint reggel.
  Együtt élveztük a fagyit amit az út szélén kaptunk. Én egy mentolosat kértem, Kevin citromosat, a többiek mind málnásat. Nagyon jól elvoltunk meg játszottunk, nagyon tetszett ez az este. A visszafelé utat kicsit megkerültük, így kicsit hosszabb volt.
  Este lefürödtem, aztán TV-t néztem. Úgy 10 óra felé aludtam el.

2 megjegyzés:

  1. Koszonom a biztatast de nem hiszem hogy befogom tudni fejezni
    viszont ha erdekel akkor itt van egy masik blogom amit rendszeresen fogok majd irni:
    just-an-ordinary-girls-blog.blogspot.com

    VálaszTörlés